Najczęściej zadawane pytania

Czym cechują się testery perfum? Zamawiając online perfumy ryzykujecie – ale nie w naszym sklepie internetowym! Chcemy, abyś dokładnie wiedział czego można się spodziewać zamawiając zapachy na tanietesteryperfum.pl dlatego przygotowaliśmy odpowiedzi na kilka często zadawanych przez Was pytań.

1. Czy sprzedawane testery perfum są oryginalne?

Testery perfum, które sprzedajemy na naszej stronie to pełnowartościowe produkty, które nie odbiegają wyglądem od tych ze zdjęć. Zapachy te nie są “podróbkami” – wskazują na to napisy na opakowaniu, takie jak “tester” czy “demonstration”. Perfumy posiadają klasę B oraz zakupowane są w outletach, co pozwala nam na sprzedawanie ich w okazyjnych cenach.

2. Dlaczego cena wszystkich testerów perfum jest taka sama?

Cena gra dla nas istotną rolę – tak jak dla naszych Klientów. Równorzędna wartość testerów perfum spowodowana tym, że zdarzają się na nich pewne wady techniczne oraz posiadają one zapachową klasę B.

3. Co oznacza, że testery perfum mają “klasę B”?

Testery klasy wyższej możecie spotkać w stacjonarnych sklepach. Nasze perfumy kupowane są w zagranicznych outletach i niektórym z nich towarzyszą pewne wady techniczne, dlatego nie mogą być one wystawiane jako przedmiot wystawowy.

4. Jakie wady techniczne mogą towarzyszyć zapachom?

Zapachom żadne! I to jest najważniejsze. Wady technchniczne takie jak skazy (np. delikatne rozerwanie kartonowego pudełka) lub uszczerbki (np. niewielki uszczerbek flakonika, nie wpływający na prawidłowe korzystanie z zapachu) znajdują się tylko na flakonach bądź opakowaniach testerów perfum i nie wpływają one na zawartość.

Do wad technicznych zaliczamy również brak korka w niektórych modelach.

*wady, które nie umożliwiają korzystanie z zakupionych perfum z powodów wyżej wymienionych oraz innych podlegają prawie do skorzystania z bezpłatnej wymiany perfum na nowy po uprzednim poinformowaniu Biura Obsługi Klienta oraz wypełnieniu odpowiedniego formularza

5. W których modelach mogę się spodziewać braku korka?

Najczęściej w tych, które nie posiadają go na zdjęciach. Zależne jest to również jednak od sortu, jaki otrzymamy w dostawie.

Jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku! Nasze Biuro Obsługi Klienta dostępne pod adresem mailowym [email protected] chętnie odpowie na nurtujące Was pytania!.